torsdag 30 december 2010

Ramona

Ramona:
duuuuu.
Jag:
jaaa?
Ramona:
alltså jag ska säga en sak men lova o inte säga till någon o lägga ut det bloggen?!
Jag:
HAHA, varför?
Ramona:
jo för allt jag säger så lägger du ut alltså.
Jag:
OK, shoot!
Ramona:
Alltså skratta inte nu men jag trodde att Kiruna var ett land...
Jag:
.....okej ramåsna, vad fick dig att tro det?
Ramona:
Ja men du vet när vi brukade åka på cuper när jag var yngre så packade jag skitmycket och mamma sa alltid; yyyh va mycket du packar, tror du att du ska till Kiruna eller..då fick jag för mig att Kiruna låg skiiiiiiiitlångt bort.
Jag:
AHHAHHAHHA, och när insåg du att det låg i Sverige?
Ramona:
för någon vecka sedan när jag skulle postade detta till polisen i Kiruna, jag frågade Marlene om man kunde använda svenska frimärken dit o då sa hon att Kiruna låg i Sverige.
Jag:
HAHHAHAHHAHAH...idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar